låååååång inlägg om julafton :d

heeej :)  hann bli ett litet inlägg nu då.
japp som sagt firade vi i sala ! jättemysigt.
först gick vi upp & åt. sen när vi skulle åka så drog vi en halv timme
för sent -.- & felicia fick damp ..men orkar inte berätta .
sen åkte vi i alla fall. kom fram efter en timme eller nåt.
& då var det nästa dags att börja äta, jag & amanda gick ut en snabbis med hundarna först.
sen efter maten var det den klassiska "kalle anka & hans vänners jul"
asså jag stör mej på att det måste heta kalle ankas... kan det inte heta musse pigs eller långbens jul. -.-
som vanligt gillar jag tomtarnas verkstad bäääst ! :d
sen fikade vi. & sen julklapps utdelning.
härmar nikki lite nu då :)
(tog ej kort idag)

rosa mysig sovgrej för ögonen tack syster :)
toffsar tack syster !
t-shirt tack syster !
en bra hårborste tack anna & pappa :)
t-shirt tack lillebruri :)
linne tack storasyster amanda !
presentkort på gina & h&m båda 250:-  tack anna & pappa :)
tidning + killalmenacka & mascara tack mimmi & matias :)
familjen fick en stor chokladask från nisse tack :)
sen ska hela familjen på änetyr & det är såhär att först drar vi te sala & gör hemgjord pizza, sen blire film & massa godis. sen ska vi sova kvar. dan därpå blir det god frukost & sen ska vi te salas gruva & där ska vi göra äventyrsbana & allt :)   fett mysigt. det fick vi av kerstin,lasse,mimmi & matias.  
sen ska vi te nrm (naturhistoriska riksmuseet) för 5 gången & kolla cosmonova. kolla runt sen kolla på sea monsters 3D . sök på google på sea monsters, en bild på en krokodil typ som hoppar ut, tänk er det i 3D . när vi kollade förr på cosmonova kollade vi på fly me to the moon. men då var det trailer på sea monsters. jag dog ärligt tarlat när krokodilen hoppade ut och öppnade gapet ;s omg !
men det var allt för denna jul eller inte riktigt , ska fira jul imorogn & på lördag med . så min jul är inte över än :) har i alla fall haft en trevlig "riktig" julafton
pussss :* /f'


Kommentarer
Postat av: elin (:

jävla mycket ;o

låter iaf ruuligt ;p <3

puss (jag kommenterade iaf ;o) <3

2009-12-25 @ 15:28:11
URL: http://barahduh.blogg.se/
Postat av: flippiis

inte jättemycet, jag kommer få grymt mycket mer (a)

tack för kommentarerna :* <3

2009-12-25 @ 15:32:02
URL: http://fflippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0