life is hard but your always there.

hallå är det bara mitt liv som är värdelöst ? 
är det bara jag som inte orkar kämpa ?
ingen verkar bry sig om mej.
som om att jag är genomskinlig.
skriver jag något helt underbart dissas det .
livet är helt kasst ibland. men som alla säger "jag kämpar vidare"

nu ska jag berätta om en sjukt underbar människa.
hon som alltid finns där .
hon som lyser upp ullt svart.
hon som kommer te dig när du är ledsen.
hon som gör dej & alla i sin omgivning fulla av skratt & energi.
det är hon som alla gillar & som alla älskar.
hon är unik & har allt perfekta.
hon som alltid finns om man vill prata .
hon som alltid säger stärkande ord.
hon som aldrig släpper en.
hon vet verkligen vad hhon gör & henne älskar jag mest på denna jord.
ända sen hon kom in i mitt liv har jag klarat allt.
jag har velat gå te skolan för hennes skull.
jag har slutat deppa.
jag har alltid blivet bemött av en söt snäll & otroligt underbar tjej.
hennes namn är nikki classon.    jag kommer alltid älska dej. nu & föralltid älskling !
du är allt, bästavän, andra halva, syster verkligen allt !
utan dig inget mej !    
älskar dej så grovt mycket bästa vän. släpper aldrig din hand. !
/ din eviga filippa.

Kommentarer
Postat av: nikki

naaw, gumman, du får mej att stanna. innan ja träffa dej var mitt liv ingenting. ja lever för dej. utan dej är ja ingenting. ja älskar dej mest, sen första gången ja träffa dej. visste ja att de skulle bli vi. lixom då nu och föralltid <3

2009-12-22 @ 21:03:08
URL: http://nikkiclasson.blogg.se/
Postat av: filippa

thats right. jag älskar dej bästa vän, nu & föralltid ! <3

2009-12-23 @ 10:22:06
URL: http://fflippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0