// nikki ;d

oyeas. i'm back, och jag vet att ni saknat mej otroligt. right? eller så har ni lärt er läsa min blogg. och ah. ni fattar, lixom tummen upp för er isånnfall :)

btw. vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, har träffat filippa varje dag hela veckan? och de e verkligen underbart att träffa henne. hon sprider glädje fan. jag älskar henne otroligt. men ah, vi kör 5 sanningar om mej. och 5 sanningar om filippa.

mej.
- jag älskar filippa otroligt.
- jag har sjukt dåligt självförtroende.
- spelar innebandy och fotboll.
- ja är född i england.
- jag önskar ja gick i samma klass som filippa :(

filippa.
- hon är bäst på fotboll, allt.
- hon är världens vackraste, seriöst. kolla bara på henne! :o
- hon älskar mej? (a)
- hon tillhör endast mej, alla andra kan tagga låååångt :)
- she's tha girl you want :)


de är ju jul snart, så varför inte lägga in en julbild?
på mej när jag var liten haha xd

/nikkiclasson, glöm inte min blogg. klicka här
- I'll be right back


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0