one day at a time.

hej bloggen !  idag gick jag upp & fixade sen kolla jag julkalendern ;d  haha. sen åkte vi till bussen & drog till skolan. vi hade först tyska helt ok. vi fick typ ingen läxa alls, eller läxa fikc vi ju, men dn var inte så lång . det var typ bara några meningar :o   första gången xd, sen hade vi svenksa . vi skulle läsa våra uppsatser i grupper -.- men det var inte så farligt som jag trode. hah, albins var ju sjuk xd  en tjuv fikc fängelse i 1 år ,  fast han hade inte snott nåt eller nåt. han fick bara det ! xd     sen hade vi  so i  1 10. skulle läsa upp reseguiden till romarriket. det var väl okej. sen gick vi igen jesus "liv" lite kort. sen fick vi provet ! -.- asså jag fick g-   . jag tyckte att det gick asbra, men det räkte tydligen inte ;s   men jag slipper iaf omprov. men det var vissa andra som dfick det. sen åt vi lunch.  & är det typ bara jag som tycker att koldolmar är asgott ? :o   det var grymt mummsigt ! sen på svenskan fick vi ju reda på att vi slutar en timme tidigare i morogn också. vi gjorde det förra vecka med :d najs ! fast det är bara om vi gör läxan & jag glömde boken i skolan -.- sen hade vi matte. den var väl okej, för utom att armieh hade glömt & ge oss matteläxor så jag har typ 3 matteläxor, men inget slår pastasås, han har 10 läxor xd efter matten hade vi engelska , den var väl helt okej. sen hade vi teknik & den är grymt kul. vi håller ju på med ph . jag & binjo gör tungaste bilden ;d . efter skolan drog jag & felicia till stan för vi skulle köpa byxor med pappa. men dom byxerna vi ville ha fans bara i rätt storlek för en. så vi måste vänta till fredag för då får dom in andra. så vi drar dit på fredag & köper dom då isället. ! :d så jag & felicia gick runt , träffa nikki & frida. sen drog vi till donken & fikade xd. jag drak milkshake & en paj, felicia åt cheeseburgare  med läsk. sen drog vi till bussen & åkte hem. när vi kom hem så lagade mamma mat & mammas kompis andreas var här. så jaag & felicia började babbla på . han bah  kan inte ni vara tysta nångång ? ;d    efter maten drog vi till julia & kattungarna :d vi gosade & pratade en stund , sen drog vi hem igen ! :d nu sitter jag här . eller jag slog in julklappar först. men asså felicias skåp är fullt med julklappar ;d   hha, det kommer bli fullare sen. jag kollar på äntligen hemme & felicia gör omprov eller vad man ska säga.  senare blir det andra avenyn ! :d älska älska ! (L) juste, idag fick jag äntligen träffa matildiiiiiii ! vi pratar alltid lika mycket xd hon fick en kram, sen skrev vi varandras namn på våra händer (som vanligt)  haha ! :d <3    aja, imorogn blir det skola igen & på idrotten ska vi väl dansa igen -.- . nu pallar jag verkligen inte skriva mer !   ses imorgon pusssss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0