rubrik.

igår ja, som ni vet så pluggade jag , så jag kunde inte skriva så mycket (: men det var skolan & den var helt okej . på fotbollen dansade vi i 45 min, jag ville ju spela fotoll ist. men det var ändå kul att dansa ;d på livskunskapen var det askul , haha victor & danne ! xd     men det händ typ inget mer än skola & plugg.

today: ja, idag alltså ! skolan var det, helt okej. först matte -.-  hatar matte  (:   jag är ju så dålig på dt . sen var det fysikprov, gick helt okej ! (:   fast aa, det kanske blir vg, men men tror g.  sen kollade vi på luciatåg. det var väldigt fint ;d   men när lucia skulle säga sin dikt tappade hon bort sig :(   men alla andra läste jättebra, sen fick vi äta lunch tidigare , direkt efter lucian :d det var den godaste maten som ätits i skolan ;o  kyckling i kurry & potatis eller ris & sås !  riktigt mummsigt iallafall ! :d sen so, vi kollade på film, ytp jesus föddes & sådär. sen ska vi göra grupparbeten -.-  jag är med fredrik & dennis. vi har typ om "paulus"  eller nåt x)' imorgon är det fotbollsmatch. juste, idag köpte vi byxorna. vi skulle fått dom på måndag. för felicia orkade inte vänta i 1 timme på pappa -.- hon ba. jag följer med om du bjuder på fika . så jag fick göra det. sen drack jag typ coka cola med körsbärssmak ! :d  sen smakade inte helt fel ;d  vi fikade med amanda   . sen så på bussen på väg till stan gick en gammal tant på , hon bah, för fan, det är ju miljoner människor på bussen. & skrek till chauffören, du åker inte förns jag har satt mej, han kunde ju inte vänta hela dagen så han åkte. hon bah skrek: jävla idiot.   när jag felicia & amanda gick av började hon asböla :s    jag höll på att garvaihjäl mej ;D  senskjutsade pappa men & felicia till draget eller sportex. fanns billiga fotbollsskor. men ville inte ha nåt. sen drog vi till draget, skulle hitta julklapp te mamma . men affären var borta ;s så vi gick till en sportoutlett. köpte lite saker. nu är jag hemma & ska äta tacos snart :d    kanske blir inlägg senare  !  
pussss :*

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: aah elr ja kan inte fixa de nu, men sen kan ja ge dig en sida som de står jätt bra hur man gör :D

2009-12-12 @ 13:06:06
URL: http://liinastolpe.blogg.se/
Postat av: ffffffiliippaaaa

men jag har redan försökt, men det går inte :(

2009-12-12 @ 15:19:13
URL: http://fflippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0