RUDOLF REINDEER !

få vi se... dagen !:)   skolarå, helt okej !   bäst var fotbollen ! jag & nikki hade bästa uppvärmningen, right ? ;d vi kommer nog leva i 10 år mner eftersom att vi garvade som fan. vi dansade, följa john & massa kul. men man var helt slut efter 5 min typ. men först idag hade vi no . helt okej faktiskt.  sen håla :) jag var ashungrig då , men cafeterian var stäng. HELA DAGEN ! fick svälta -.- . sen engelska, det var grymt kul !  bra stämning & man fick julfeeling (a) sen efter fotbollen & allt hade vi lk. lk är livskunskapar . det va kul. det är svårt att sluta skratta. & skrattar man för mycket åker man ut. men det är dannes & victros fel -.-  haha. !  dom är ashärliga. sen kom bussen försent & grejer . så vi kom till station väldigt mycket efter . men mamma stod där & väntade. så vi slapp frysa.   juste det var dålig uppdatering igår eftersom att jag var hos farmor & farfar . dom har ingen dator :/    men det hände inget speciellt igår. var på gränby med bästaste alex , thats all. ska jag lägga upp mer bilder eller blir bloggen tråkig med för mycket bilder ?  skriver mer ikväll !:)
 kisses ;* /f'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0