sprutan & julklappaar ;d

hej, !  jag kommer inte kunna blogga så mycket  ;s
har fan tagit sprutan idag & har apont i armen ;(
idag städade jag , för jag kan inte städa imogon för min arm kommer inte palla -.-
sen har jag fixat till kaninen & handlat julklappar. men först tog jag spruta ;o
när vi kom till skolan så fyllde vi i papper & sen gick vi in, jag trode att det
skulle vara slång kö, men det var typ tomt ;o   det var 10 stationer som väntade typ !
sen kom en tant in & ropade : vem vill ta spruta pådom här tjejerna ( mej & felicia )
alla ba:
JAAAAAAG !
så tog jag hos nån  xd  hon bah sa till mej : så snart är dej klart jag bah : ?
sen sa hon : nu är det klart :)   jag bah: nej, du har ju inte ens stuckit in den .
jag kände absolut INGET !. fasst det är ju bra !   nu har jag skitont i armen ! ooo:
men sen drog vi till gränby & handlade julklappar. jag har handlat till : anna, amanda & simon.
sen drog vi till cykel & skidstället. men dom hade stängt så vi ska dit imorgon & köpa byxor ! ;d
sen köpte vi julgran, hha jag valde julgran, eller plockade bara nån som alla tyckte var tuff (y)
så den blev det !   idag blir det fett mummsig mat &så.
nämligen italiensk plockmat !
men smärtan i armen kommer hindra mej ifrån & skriva :(   har inte tagit nå bilder idag !    nu ska jag kanske kolla mer på datorn & mata chippen sen :)     

pussss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0