svarar på frågorna.

sofia :)
1. visst är gusk bäst ? (a)
2. tror du vi kommer vinna gothia haha ? :)
3. skulle du kunna byta till tunaberg ?

haha kom inte på fler :)<3

svar:
1. såklart (a)
2. man kan alltid hoppas ! :)
3. nej, satsar på fotbollen ! ;D<3

nea:)
1. hur lyckas vi äga ut alla på dans?
2. varför e du så söt? :o
3. favorit låt?
4. nummer i fotboll?
5. vad tycker du om mig? (a)

hihi :) <333333

svar:
1. för vi är bäst ! :d
2. jag är inte söt :o
3. finns jättemånga bra:)
4. hade 14, vill ha det men har inget bestämmt just nu . (:
5. jag tycker att du är skitsöt snäll & trevlig , glädjespridare & jag älskar dej ! <3333333

nikki bästavän :)

mhaha. här kommer en hel del frågor :)

1. hatar du att vi inte kom i samma klass? (a)
2. sova över nån dag? :)
3. hur gammal var du när du börja spela fotboll?
4. skulle du kunna börja spela innebandy i sirius?
5. litar du på mej?
6. älskar du mej?
7. vill du gå på bio med mej? :)
8. hur blir din blogg bäst? :o
9. hur lyckas du bli så fucking underbar?
10. om du fick välja en sak att ta med dej te en öde ö. vad skulle de vara? :)
11. vad heter hela ditt namn? förnamn, mellannamn, efternamn ... :)
12. vad sägs som grönan i sommar? :)
13. byt te vaksala ? (a)
14. byt te 7f? (a)
15. sista frågan. skriv en text om vad du tycker om mej? :)

svar:
1. jaaaaaa ! :o
2. jaklart , världsbäst blir det då! :D
3. 4 ;s
4.kan kan jag väl, men är för dålig.
5. te 100 %
6. mest ! <3
7.jaaa :d
8. bäst ?, din är ju bäst  :)
9. ska du säga :o
10. dddeej, eller en båt  !
11. filippa agnes margareta tickie frykenfeldt . fuuuult !
12. jafan ! ;d
13. nej, gusk i hjärtat !  <3
14. vem vet i framtiden ? (a)
15. nikki classon bästaste vän !  har faktiskt en del sjukt underbara minnen med dej & vi äger konstant. jag dör när jag inte får träffaa det & lovet kommer jag inte överleva om vi inte gör nåt :o  du är så sjukt snäll söt underbar fin superduper älskad av mej. ett liv utan dej skulle jag aldrig kunna tänka mej ! fler som dej & alla skulle sluta deppa. jag blir sjukt glad när jag ser dej & du är perfekt, du är bäst på fotboll & innebandy . våra uppvärmningar på fotbollen äger. ;d   har kännt dej några månader men vi är änå bästa vänmner & starkast tillsammans. älskar dej meeeeeest bästavän ! <3

ni kan fortfarande fråga frågor. ! :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0