träffa tv-kändisar säger vi ;d

hej bloggeen (: 
idag var det skitskola som vanligt, jag älskar torsdagar fan ;d dom är korta & har typ inga lektioner ! först no i typ 40 min (:   sen hålaaa (a)  vi spelade bubblan i kafeterian (jalla kiosken)  men wtf, jag var sämst enligt alla ! men ändå gick jag till final hela tiden typ ! ;o jag var seg & när jag skyndade mej kanstade jag bara korten på golvet & massa ! ;o så jag vet inte om du är sur på riktigt eller på låssas :s sen var det fotboll det är typ 3 nya som ska börja felicia,ida & emma ? (a) riktigt duktiga, felicia var grymt bra i mål! :d sen så hade vi livskunskap haha ! danne  (:  en fråga var typ : ska man säga till någon att man är arg på den ? (heta stolen)

danne bah: om man liksom inte kan knyta skosnöret på fotbollsskon då blir man kanske sur, men man kan ju inte säga till skon att man är arg på den ?
sämsta humorn ever, men alla skrattade typ ändå (y)  sen så drog jag felicia & amanda till waynes & fikade , brownies som vanligt ! fick låna pengar av amanda , ska betala tebax imogon ! :d sen så åkte vi & handlade & det var då vi träffade philip & fredrik !  dom har ju gjort en bok som heter : tårtgeneralen ! ;d  så jag & amanda stannade & pratade med dom  fick autografer & kort . ;d kommer längre ner ett kort !
amnada sa sen :  jag har ju bara sett er på tv ! :d  
& nu sitter jag här & pluggar som fan ! ;o  prov imorgon -.-  men palla plugg ! ska kolla på mammas pojkar nu !
pussss ♥


en assöt nalle amanda hitta på åhlens ;d

here they are ,! utan för akademibokhandeln  ! (:

autografen (a) felicia fick där det stog : puss & Kram men på min stod det: god jul -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0