dagen & bilder.

hejhej bloggen, idag var det en helt vanlig skoldag, ! började med tyskan & den var helt okej, sen var det svenska, & det är så *pip* tråkigt -.- ;o sen so, & det var allt annat än bra. ! sen var det lunch & den var asgooood ! :) amanda alex maxwell & pontus stog imatan idag ;dd sen drog jag helen & matilda till lidl, hhaaa ! jag köpte typ lite plockgodis, men sen stod jille & pg där och såklart ville dom ha jag bah: a ni får en men inte en näve som ni tog förra gången.
pg bah: har jag tagigt en näve nån gång ?
jag bah: aa
sen tog som såklart en varsin näve -.- & jag hade köpt lite speciella godisar som var borta..så jag fick springa in & köpa nya . sen drog vi tillbaka till skolan, & hade matte !  & jag fattade 0, så jag gjorde tyyp 2 tal och jag ligge efter som *pip*  ;o   så jag måste plugga till 100 olika saker idag, men först ska jag fixa till chipp !  aja, jag fikc ialla fall träffa nikki classon bästa vänn ! <3  det var fanemej på tiden ;d    nu ska lägger jag upp en bild från dagen !  
pussssss ♥

 

bild 1 : felicia på väg till bussen.
bild 2 : en misse som ville komma in & jag släppte in den i ett våningshus
bild 3 :stuprör med regn, beskriver &så vädret idag.
bild 4 : lite otydlig, men en bild på en stup rör.

kommentera gäärna ! ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0