igår

hejhej  jag kunde inte uppdaera igåer eftersom att jag inte var hemma på typ hela dagen eller jo det var jagh ju ((:   men igår var det skola & matjour, fyfan vad kul det vaaaaaa ! FAST ALLA KOM & FOTADE OSS ;)  hah, efter jouren så fick vi drickyougurt ;))  sen hade vi träslöjd , så under dagen hade jag bara 3 lektoner, !  sen under jouren ringde mamma 4 ggr och skickade 5 sms ;o det var om futsall matchen , hon undrade om jag ville vara med & det ville jag :)  så jag var med & spelade, jag var sämst -.-   vi förlorade dock med 6-1  men sandras mål var assnyggt ! deras #16 är ju så grymt bra & såklart inblandad i alla deras 6 mål, var av att hon gjorde 4 själv också ;o !   nikkiclasson bästa vänn var grymt bra ;o  !  men vi var &så asbra !:)   nu kommer lite bilder sen jouren ! :d    pusss ♥

 


lina & jag :)<3


felicia jag & lina :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0