ingen rubrik

skolan idag då ! ;)    helt ok faktiskt !   först hade vi no i 40 minuter. sen hade tyskabarnen & spanskagrupp nr 1 hålaa ! (aa)    då så drog jag och min syster felicia till lidl , haha ;)   sen hade vi engelska 1 45 min . sen lunch , det var då det var idol ! så jag & några andra stog utaför musiksalen & väntade på edom medans hon sjöng. & då kom en i juryn ut, & så kom ett par killa och sa : vi står först i kön   !
jurybruden sa: nej tjejerna var för er (:
jag bah: nej , vi ska inte vara med vi väntar bara på edom.
en kille bah: där ser du , dom vågar inte.
jag bah : vi vågar visst , men vi vill inte.
sen så började han glo, & jag glodde tillbaka x))     haha, i typ en evigheeet ! ;o    sen frågade jag han om han gick i 9f.
han bah: ser du ut som om att jag går i fotbollsklass !?
jag bah: nej
han bah : juste ;dd '    
& sen kom edom ut & alla skrek : HON KLARADE DET !    sen massa aplåder !   sen så drog vi & åt. & det var väääärldens längsta kö ;o   så jag gjorde mitt lilla knep, smet förbi alla ! (a)    sen hade jag en kvart på mej att gå till fotbollen & byta om ! ;o    men jag han med nöd & näppe ! *pussst*    på fotbollen fick man pröva några nya band man kunde ha ist för tejp, dom var grymt sköna !  ska köpa ! :)   99:-    .  sen efter fotbollen drog vi tillbaka till skolan & hade lk,  "livskunskap"    det var kuuuul !   ;a      sen så drog vi till bussen. sen gränbu centrum sen hem & nu sitter jag här. imorgon är det prooov ;o   men jag pluggar sen !     kanske blir ett inlägg lite senare !      puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0