fortsätt fråga på frågestunden ↓

hej alla !  värsta besöksrekordet igår ! HELA 130 ST BESÖKTE MEJ!
big thanks kisses to u ! (:  

idag var det iallafall skola, men det var jättenajs idag. eller alla torsdagar är ju det. men dagen började med no , jag & binjo gjorde klart våran lilla bok. haha ! framsidan (y)  sen så hade vi håålaaa mamma kom med 2 cyklar vi fick låna av hennes jobbarkompis så vi kan cykla till träningen hedan efter. skööönt!  sen spelade vi fotboll, gusk mot vaksala ! känns nog som att gusk vann ganska stort där va ? ;)   sen så spelade vi lite basket, jag zaza felicia &  nour!   sen hade vi engelska :  bajsssss tråkigt =D   vi gjorde inte så mycket, lite övningar bah!  sen lunch, ganska gott!  sen cyklade jag iväg till fotbollen med edom & shida. på fotbollen gjorde vi inte så mycket , vi gjorde 1 övning eller 2 då. sen spelade vi match!  där mitt lag vann all time! ooooh, kaijan ägde ju målet. i slutet körde vi boll i nät , vilket jag inte vann på!  alla killar kollade så det var inte sådär jättekul att köra, men jag kom bland dom 5 bästa ! naaaajs.  sen livskunskap !   det var verkligen ett helvete! alla lekte apa, vi skulle ha vilka som skulle ha matjour, alla ville ju såklart  ?  men hur många tjejer fick ha då?  jo typ inga.. jag fick damp, vilket robin,dennis,daniel, & många andra också fick!  aja, skiten kom vi igenom ! sen vare om vad vi skulle sälja så vi fick ihop pengar till en klassresa. typ alla killar omogna ville sälja kondomer & kakor -.-  men det blev salami!  =)   bättre än aah, kakor & det.  

efter skolan drog jag felicia & binjo hem till f&f. vi åt mat & hade skitkul.. tills vi skulle åka till träningen, då fick jag jätteont imagen :o  asså, kanske lite äckligt och ta upp här men, jag satt typ på toa 1 timme. felicia & dom åkte ju eftersom att jag kunde knappt stå upp, så ont gjorde det. men det gick sen, jag ringde mamma !  för farmor & farfar lämnade mej :(  nej skoja!  men gud vad mycket jag skriver !
nu ska jag fixa ny design ! muhaha *fluga som gnuggar händerna* 
/ pussss sötnosar..♥

Kommentarer
Postat av: elin

SV: hej :) det är bara bra :)

hur är det själv :)?

2010-04-29 @ 20:36:45
URL: http://ashopaholicslife.blogg.se/
Postat av: elin

SV. okej :D

2010-04-29 @ 20:44:26
URL: http://ashopaholicslife.blogg.se/
Postat av: elin

SV: riktigt snygg :D

2010-04-29 @ 20:51:37
URL: http://ashopaholicslife.blogg.se/
Postat av: cindy

vad är ditt favorit godis ?

2010-04-30 @ 09:28:15
URL: http://ciindys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0