grattis älskling!

wow 5 besök igår -.-
asså bajs, behöver tips hur jag ska göra för att bloggen ska bli bra.
den blir bara sämre & sämre ju ;(  aja ska inte deppa mer nu.
för det är nämligen så att min underbara kanin fyller år! 


första gången jag såg dej så visste jag att du var kaninen jag ville ha!
du var så söt & gosig. jag bestämde mej för dej direkt.
nån månad senare åkte jag & hämtade dej. du hade vuxit ,
men du var ändå samma söta kanin jag vill ha.
vi stoppade in dej i en transportbur & åkte hem.
når du kom hem fick du träffa dina andra syskon.
du trivdes , men saker & ting ändrades.
du började bli aggresivare. men när jag tog dej i mitt knä
då blev du lung, då låg med stängda ögon & bara njöt.
det var första gången jag hållt dej så länge.
jag kände att du var min. vi satt ett tag tills det var dags
att gå. allt har vart underbart med dej, du är verkligen
världens bäääääästa kanin!  det finns ingen som dej,
ingen med så vackra ögon. men jag började tröttna på att ha kanin.
jag tröttnar aldrig på dej, men på själva jobbet & ansvaret.
jag gav bort dej till en familj långt härifrån. men du klarade inte av att vara där.
så nu är du hemma, du kanske forstod att "det här inte inte mitt riktiga hem"
så när du kom hem igen så skuttade du runt ..men din bror var borta!
han hade också blivit bortgiven. men du trivs ändå.
jag älskar dej super mycket & har gjort det sen dagen jag fick dej!
du är allt & lite till. du är min älsklingsgulleplutt !
/ din stolta matte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0