hahaha, kjell!

totohästar, det är det jag brinner för! det är det jag tycker är kul!

här ligger fyra av mina fjärrkontroller, erik & sven, gustavsson & pirre, pirre han går till dv:dn.

är folk dumma i huvudet eller ? dom som springer marraton? 4,2 mil med bajs rinnande längs benen!

skönt att föna håret när man inte ens har duschat!

det här börja lika en frisyr jag hade för ett tag sen, den sista frisyren kallade jag den. för det var sista gången jag hade hår.

(han rycker till & vaknar) är jag vaken eller ?

(tappar kammen så den hamnar med tandborsten)  så, där kan ni ligga & prata!

(ser en hund) vad är det där för konstigt föl? en islandshäst kanske ?

(hon ser en tjej jogga) jag tar täten, hon bara spörtar ifrån mej, men så är det nog när man tränat ett tag!

gud vad jobbigt det var att gå hela vägen från vardagsrummet till ballkongen!

nemen shenare shenare kjell! det är kjells mamma alltså din mamma!

den där kvinnan var inte mycket till stöd hon inte !

hej, vi är här för en utmätning! "aa, det är högt i tak"

vi ska beslagta alla dina saker "där är en kopparsladd, den kan ni ta"

jag heter birgitta, börjar på b & slutar i itta.

nej jag orkar inte hitta på mer "filippahumor"  så kolla filmerna. jag har säkert skrivit supermycket fel. men aja!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0