humuhumu nukunuku apu'aa, makahini malahino hu!

hej & förlåt fär väääärsta dåliga uppdateringen.
men jag har inte vart hemma igår så jag kunde inte uppdatera.
för vi hade dmmatch i östhammar igår, så jag åkte till farmor.
kom inte hemförns halv 1o kanske ? men vi vann iallafall med 2-0! :d
vidare till semi !  jag lina sandra linnea & molly ville göra en "hög" där alla skulle ligga.
för man måste ju göra nåt kul när man vinner, men det gjorde vi inte (: 
binjo gjorde mål, supersnyggt & samma med theres mål!

idag var det skola, bajs!  men det var skönt & fint väder i like!
börja med matte, hann väldigt mycket, men ändå inte klart med det som skulle göras.
sen bild, skitkul!  vi ska ..det är för svårt att förklara (: 
engelskan var ok, vi gick igenom lite saker & skulle skriva om livingstone.
tyskan var också kul.. jobba med orre & moe. haha ! fett kul..
"jag är bäst på tyska" host..
lunchen var jättegod idag också. kul att kunna äta sig mätt.
det var pasta med kycklinggryta (y)  på gympan körde vi redskapsgymnastik!
gick bra, eller jag har panik för att hoppa bock :$$ så det var ett undantag..
svenskan var lätt ! skulle skriva lite om filmen vi såg. minst 40 ord, skrev mer än 100..
pluggisvarning ? näärå. missade nästan bussen från skolan ?
den åkte typ 10 min för tidigt! men vi hann..
nu ska jag plugga lite, kolla fb.  
kanske uppdaterar ett inlägg sen m jag kommer på nåt !
/ flipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0