"ibland är den där pojken ett riktigt geni!"

sorry för dålig uppdatering igår, skulle skriva igår kväll :)
men hann inte. men igår fikade vi & åt massa påskmat.
sen letade vi ägg. jag hittade mina 2 först (a) mums, men jag orkade inte godis igår.
så jag åt inte så mycket .  när alla hade åkt så kollade vi på en jättebra film.
"sanning & konsekvens" den var från 90-talet men den var ändå super (y)
kolla på den. jag kan berätta kort.
en tjej som heter nora går i i skolan. hon har två bästa kompisar.
men det visar sej att dom är svikare & bara ljuger för henne.
så hon börjar bli kompis med den mobbade tjejen karin.
en tjej som heter fanny tror att hon äger världen . så
tove (tror jag) börjar hata henne också. nora har snott toves freestyle.
sen gör karin massa saker med den så det blir bråk.  men fanny & tove
fattar att det var hon så dom vil hämnas.
kolla på den själva.
den är jättebra (a) idag ska vi småstäda. sen vet jag inte.
vara hemma & inte göra nånting. jag uppdaterar senare :*


/ filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0