no rubrik!

förlåt för sämst upptdatering igår ;o
var inte hemma, var hos pluttisarna eddie & mika.
vi kollade film,spelade spel & hoppade studsmatta.
bilder kommer ! 

vaknade halv 11 idag . gick upp & åt frukost tillsammans med f&m . äntligen kan jag känna smaken !  så det var för en gångs skull gott. gick ut körde fotboll med sis. tillslag och teknik övade vi ..så vi kunde skriva in det på träningsschemat !  sen skulle vi dra till logen & kolla på massa tavlor. haha kul ?  nej , inte speciellt.  men malins tavlor var superfina!  sen gick vi & hämtade mammas cykel & vidare till kiosken för att köpa glass.
sen spelade vi lite mer fotboll.    nu ska jag hoppa i badet (a)     sen ätaaaaa..
men jag vill spela med fboll .. får se hur jag lägger upp resten av kvällen, kanske vlir mer inlägg. 
eller så tar jag en låååååång bloggpaus!
/puss


plutt eddie !

pluttmika!

bådaaaa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0