rubriksbrist!

beckaaaa, vi klarar det ! ♥
idag har jag sovit till halv 12 typ :o  men vaknade kanske 11.
men låg & spelade spel på mobilen ett tag.  gick upp & åt frukost.
4 mackar & 2 glas oboy. sen så drog lillis & jag ut & spelade fotboll.
kulkul, haha..vi latchade typ. allt gick dåligt x)  men aja..
vi drog hem sen & kollade på film, "dumpa honom"  den var bra!
fast jag kunde inte kolla så mycket , pratade i tele haha!
sen ville jag hänga med julia på träning, men det gick inte ;(
sen skulle pyssling komma &så. men det gick inte heller.
så jag ska väl hänga hemma & ruttna. aja, när julia kommer hem så ska jag vara mer henne.
imorgon ska jag bowla & kolla kläder (y)  sen kanske pyssling kommer..
inte så mycket uppdatering idag. är proppad också.  har ätit jättemycket mat.
puss / filippa !

jag vill spela foooooooooootboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0