shopping

heeej!  vaknade jättetidigt idag.  ( halv 9 )
kunde inte sova -.- eftersom att jag hade ont imagen.
men gick upp & kollade tv ett tag.  sen kom mamma & felicia upp.
vi åt frukost & fixade oss . sen drog vi ner på stan.

vi gick först till gina för att kolla om det fanns billiga chinos på rean,
men det var fel affär. så vi gick till new yorker..hittade inget.
gick runt ett tag & hittade inget. sen gick vi till andra gina!
hittade supersnygga jeans. ringde pappa & frågade om han kunde betala lite.
när vi skulle betala så var dom trasiga -.- så vi gick till monki,
fick med mej en tröja !  bild kommer.. 
sen sprang vi till andra gina, samma sak där !
jeansen var trasiga !  så vi åkte till gränby där min storlek äntligen fans.
& denna gång inte trasig. fick med mej en tröja&jeansen.

nu ska jag & felicia kolla film. vet inte vilken
sen ska jag vila ett tag för att min förkylning ska gå ner.
köpte portele & en jättegod bakelse ! men såklart kände jag inte smaken.
åååååh, aja!  krya på mej (a)
/ filippa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0