sorry!

har inte orkat uppdaterat på hela veckan!
sorry, ska försöka göra det nu! trött som bara den..
är lite krasslig också.. :(  skolan idag, skulle vart hemma.
men åkte dit för att göra provet, sen drog jag till farmor.
sov i 2 timmar. sen kom mamma & hade köpt en massa saker.
shorts, träningströja,tights,bh,linne,trosor & tuggumi! :)
nu väntar sängen & imorgon mer uppdatering.
mår jag bättre ska jag vara med julia k.
& kanske en sväng på gränby!  så nu måste jag bli frisk.

nu kommer bild som jag & bästasyster tog när vi skulle stå i kiosken.
haha, det blev ju inte mycket med det! skitväder & inga kunder alls (y)
men det blir fler gånger.
eller inteeeeeeee bild! asså såklart funkar det inte att skicka -.-
men imorgon får jag fösäka få in den !
/ pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0