svar på frågestunden (:

molly!
1. är det kul att ha en tvilling ?
2. är du kär i ngn ?
3. gilla inte du mig innan du kände mig så bra ?
4. gillar du dig själv , typ ditt utseende ?
5. har du några stringtrosor `? :p
hahah det var mina sjuka frågor:p

svar:
1. ibland ja & ibland nej.
2.nope (:
3.klart jag gjorde, eller kanske inte på samma sätt som  nu. för jag tyckte att du verka snäll & sånt. men eftersom att vi är superbra kompisar nu så kanske jag gillar dej mera (a) du fattar ?
4. neeeeej!
5. haha, nej (:  oskönt verkar det ! 

felicia!
1. varför kan du kicka så länge ?
2. är det kul att ha mig som syster ?
3. läser du min blogg ?
4. vill du bli fotbollsprofs ?
5. trivs du i fotbollsklass ? :D
slut på frågor :D

svar:
1. talang! nej, men jämfört med många är inte det jag kickar så länge.
men det gills ju tydligen inte på knäna -.- men jag vet att alla kan så träna bah!
2. jaa!  eller ibland inte.
3. ja!
4. såklarrt, eller behöver inte bli! är redan.. nej skoja!
5. jarå, helt ok. kan variera , ibland trivs jag & ibland inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0