totohästar, det är det jag brinner för! det är det jag tycker är kul!

som sagt dålig uppadtering igår , kom hem rätt sent.
men storvreta vann i förlägning 5-4 ! supppper.
men warberg gjorde dock självmål -.- 
när vi kom hem bäddade vi & gjorde koja i felicias rum.
kolade på johan falk & sen sov vi.

vaknade klockan 10 av att tele ringde -.- svarade inte.
men det var mamma, hon kom in till oss imorso, för boriz har börjat halta :o
men det gick över senare. vi kollade tv, sen kom lillis.
kollade på film, walander; byfånen! den var skum & jäkligt bra.
sen skulle vi kolla på en till film, det det var ett program ; ponnyakuten.
som det hade hänt nåt i, så vi åt lite snabbt & drog till julli.
kollade på ponnyakuten. det var lite kul..
sen sprang vi hem & böt om. åkte till lina, hämtade henne & molly.
sen te träningen. det var en kille före oss som sköt mej i huvudet.
skjut inte skjut inte. tänker jag!  i samma sekund får man bollen i huvet.
jag sneglar åt dom, men inte ens ett förlåt kommer så jag drar.
senare kommer en kille in & frågar om en mobil .
"det var den jag klev på" hahah, jag ville verkligen säga det.
men sen körde vi det vanliga. lite övningar & match.
körde boll i nät & den som åkte först skulle man ärsla.
hömhöm bahaaaar. man skulle skjuta med vänstern , vilken ingen gjorde.
justeeee, tack för att jag fick låna dina skor freji ! ♥
nu har jag badat, ska dricka nu!  jag är extremt törstig känner jag.
aja , inte så mycket uppdate idag. men imorgon skriver jag!
goooooooodnatt ! ♥
/ flipp!

det är aldrig tyst på innebandymatcher , i samma stund jublet bryter ut, då vill man varar döv.
i samma stund nervositeten bryter ut, vill man vara blind!  men när matchen väl är vunnen,
vill man ha sett & hört allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0