what have i done ?

nu vill jag att statistiken stiger från 7 till 20 (a)
idag var det skola, vanligt. först no!
sköönt, vi ska typ införa mysiga torsdagen, när man får äta chips & drika läsk & kolla på film med klassen !
myysiii. hålan var b..det är så skiiittråkigt utan alex. aja, vi spelade kort.  sen hade vi engelska, en lärare som var sämst -.- eller hon var snäll, men lite skum..vi hade läxförhör gick åt f** . sen fotboll! den var najs, vi sprang runt & letade påskägg !    i slutet gjorde jag bort mej -.-  alla killar kom in för tidigt så vi spelade medans dom kolla.
så fick jag en boll. studsande ett par meter framför mej dock. men alla killar skriker "skjut över henne" målisen alltså, som i detta fall far zaza. vad tror ni jag gör ? tar bollen & skjuter stenhårt i krysset & alla jublar ?  nja, mer tvärtom. får aldrig tag i bollen, springer in i zaza & ramlar -.-  på väg hem köper jag & matildi läsk.
vi bestämmde att vi skulle hålla ihop ända tills hon åker. men det gick inte så bra (a)  på livskunskapen pratade vi om massa saker. nästa gång ska vi prata om sex. hahah ! 
efter skolan gick jag med underbaraste jossan på stan (: 
uppdaterar kanske mera senare.
/ filippaaaa eran favorit! ♥

outfit:
funktionsbrallor- cykel&skidstället
linne-h&m
randig tröja- mq
tog nåt lätt, pallade inte vara fin (a)
skoja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0