when i open my eyes , your gone..

hejhej bloggen, alla underbara besökare ! ni är bäst,
min statistik går bara upp upp upp. fortsätt så!
sitter här, ska snart åka iväg till fyrishov & kolla innebandy.
najs, det var ett tag sen man träffa starre &så.
kanske inte hinner uppdatera så mycket mera idag.
amanda s ska typ dit så kanske att man träffar henne också.

vet inte varför jag la till horisontlinje :s
annars har jag städat & väntat på min mamma.
guuuuud att det snöar !
"hej jag heter snö & alla vill att jag ska försvinna"
finns det inte en grupp på fejjan som heter så ?
aja, ska väl kolla lite på tv, har redan fixatr mej & så.
aja, sakna mej inte för mycket (a)
kommer nog en gnaska sen uppdatering, om inte så hörs vi imorgon.
men ganska sent då med eftersom att datron finns på mammas jobb tills en viss  tid.
men nu ska jag uppdatera på andra bloggen :*
/filippa

favorit i repris..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0