00:16

tjaaa!   nu är festen nääääääääääästan slut och julia min MÖ ska snart dra sej hem för att ta hem en seger mot alsike tidigt imorgon bitti !   i wish u all luck   (a)   vi åt först kräftor,  jag åt mest !  cool jag är . sen så  fikade vi lite grann ,   sen cyklade vi till knutte och lottas kräftskiva.   där vare livat och massa !    vi drog till en skola och spelade fotboll!  sen cyklade vi hem och kollade på film ; min stora feta grekiska semester!  den har jag sett men det skadar inte att se den 2 ggr.   mamma kommer väl hem snart antagligen ?   sen ska jag sovaaaa, är sjuuukt trött efter denna dag. 

vet ni hur många uppsalalag som vann dm eller ?
6 av 8. hahhaha, uppsala utklassar er alla på fotbollll ! :d

Kommentarer
Postat av: julia

awsume ! :D <33

2010-08-15 @ 14:21:46
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0