25 augusti 2010.

soorrry för kass uppdatering , ingen dator för mej igår ! pluggggaaa, dag in och dag ut numer! 8 läxor per vecka, gäller att ligga i satt man får bra betyg ! jag kommer satsa steeenhårt. 

idag var skolan så paaaain, vi hade liksom inga raster alls. lektioner tills halv 1 innan vi fick i oss nåt! snacka om att min mage inte mådde bra.  fast jag kopte mej en macka så lite fick jag i mej..sen hade vi lektioner till halv 4. 1 timme och 5 minuters rast , sen vare 7 timmar med lektioner.  ingeeeeen orkaaade.  aja skön dag imorgon iallfall ! tacka fan för det :)  drog ner till stan sen, felicia skulle köpa klocka. jag skulle växla mina estniska pengar men jag var för liten.  så vi drog till donken!  köpte mej en paj.  träffade på victor som kunde växla mina pengar eftersom att han är tillräckligt stor !  jag som trodde att det var ungefär en 100-lapp fick besviket tillbaks 5,50 ! men victor lånade ut pengar så att jag kunde köpa mej en klocka också.  killen kan vara trevlig ibland ! 

nu har jag gjoirt alla läxor och käkat mat, anna ska vara vår babysitter tills imorgon eftersom att mamma inte är hemma. hon är väl på konferans eller vad det är. aja !  lite update iallafall.  be happy.
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0