3 poäng !

tjaaatjeennaatjooo ! okej,  sluta skolan 20 över 1 jäääävligt najs !  hade mattediagnos första dagen, gick åt F A N såååklaaart har jag glömt bort alla talen under sommaren, finte !  sen drog jag till farmor och vräckte i mej massa mat och va skittaggad till matchen mot gusk f97 vilket är ett väääldans bra lag.   men vi vann med 2-1 ! älsklingerika gjorde mål efter 5 minuter typ, alla killar på sidan bah: oooooh 97 äger ut 96. jag bah shiiit pinsamt. men sen blev det 2-1 till oss ! *puuust*  duscha för inte så länge sen =D   ska inte skriva mer idag !  juste ska bara säga att jag kommer dra ner på bloggandet nu när det är skola , så ni vet !


hhahaha, idiot är bara ditt förnamn.   jonte är bästLÖÖÖÖGN.


Kommentarer
Postat av: erika

naaw älskling ,

du var bääst på planen ;**<333333

2010-08-20 @ 22:23:06
URL: http://blondiieerikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0