åtta-g ♥

tjaa ! skolaan började med engelska, gick ganska snabbt !  sen tyska och svenska , käkade lunch som var ganska hyfsad.   sen drog vi in till stan eftersom att vi skulle gå stadsvandring, vi kom in en timme innan man skulle samlas, så vi gick på stan!  fick med mej en tröja ifrån cubus 44:- på rean! supeeeerfin! bild kommer (dock mobilbild) sen gick vi ruuunt, erik mobbade mej ! lucas hoppa upp på min rygg så min väska gick sönder han bah: paaniiik !  shit.  jag bah:  det var trasig sen innan, dont worry!   haha,   vi gick typ tipsrunda. sen slutade vi 10 över 2 ,  mamma hämtade mej och felicia och vi drog till gränby och skulle chekaa om min jacka fanns där, men det gjorde den inte !  så vi köper den nånannan gång,  även då fick jag med mej ett par örhängen!  sen drog vi hem!  nu sitter vi och typ dansar annars är vi våldtäcksmän hahha :)    uppdaterar senare !   pusss :* 



:D

 


Kommentarer
Postat av: julia

Fett gullig tröja du köpte ! :D Hallå !?! Du pratade med mig i telefon också :o !

2010-08-20 @ 20:12:14
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0