f to the uktig !

haallåååe ! =D vad gör alla söta ?   själv sitter jag här och är fuktig ihåret med myskläder. awesume !  har vart ute och spelat fotboll tills regnet kom, blev tvungen att cykla hem i det überdåliga vädret ! tummen ner.  idag har dagen spenderats med julia och tvillingen min.  vi har gjort massa förberedelser inför vår kräftzzfezzt , som håller hus hos mej på lördag.  verrryyyyy funnnyyy !  man ska passa på när föräldrarna är borta jö ! sen har vi kollat på ; instängd 2 .  jaaa, den var ju inte sådär jättekul!   skrek väl en hel deeel :$   eeuuhm, jag tycker faktiskt att filmen var löjlig !  haha, nej nu ska jag göra ingenting  !  
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0