godis är gott !

lite taskig uppdatering igår, men det var för att jag inte var hemma !    igår var det kräftskiva i sala, så vi åkte dit vid två och nu kanske ni undrar varför jag inte uppdaterade före 2. det var för att jag fixade med chippen eftersom att han flyttade igår :(   det känns bra fast ändå vääääääldigt tråkigt !  men nu är han iaf borta..  vi stannade på vägen och köpte godis vid värsta godislandet,   sen åkte vi vidare.  vi kom fram och fick typ cider med 0,7 % vol. coooolt att jag typ drack alkohoool xP sen så åt vi kräftor ! jag,simon,felicia & amanda åt upp en hel stooooor bricka själva, med mer än 100 kräftor.  kan inte påstå att jag åt mest , men därremot simon ! men vi åkte hem vid halv 10 & kom hem klockan 11 typ. vi gick & la oss ,  och ni skulle sett blixtarnaaaa :o  JAG HATAR BLIXTAR ! Men jag räddades av en viss söööööööööööötnos.  

nu har jag städat klart och mamma kommer om 1 timme , ska åka iväg och spela match med u-laget , eftersom att dom inte är så många. hoppas det går bra !  (y)   tjaaaarååå.


älmstaaaaaaaaaaaa, ser ut som ett mongo ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0