jag visste att jag skulle behöva hålla dej hårt, redan den första gången jag såg dej.

tjaa !  det vart inte så jättebra med uppdatering igår, liksom rubriken talade för sej själv !  medans halva familjen tog ett mysigt bad i tunnan satt jag inte och loodade och gjorde ingenting ! ångrar att jag inte doppade mej också. det kanske skulle räddat min lördag en aning! menmen, det händer även dom bäääästa! heheh.

vaknade iallfall halv 10 av att felicia skulle spela xbox, och hur kul är det när man har massa knappljud klickandes iöronen ?  inte roligt alls ! så jag tog mitt pick och pack dvs täcke och kudde och stack upp till mej och somnade om. vaknade klockan halv 12 av att pappa förde oljud nere på gården!  tack :)  nån måste ju trots allt väcka mej. idag ska jag inte göra så mycket mer än att städa och spela match mot danmark , vinnst med 7-0 förra gången, men jag loooovar dom har blivit mycket bättre. men vinnst kommer det iallafall bli!  (ellleeeer?) haha.   
puss/ f.

bildbriiiiiiiiiist.

kommer sakna svenska sommar'n

Kommentarer
Postat av: frånis

självklart inte älskling! :*<333333333333333

2010-08-22 @ 15:05:54
URL: http://ssoofiaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0