kvällen - natten - dagen med bääääästa.

tja, har inte bli't så mycket uppdatering dom senaste dagarna eftersom att jag inte vart hemme !  istället har jag vart med världens bästa gäng ; julia,freja och elina!   ni är verkligen grymt bra !  älskar er ♥

först hade vi fotbollsträning, gick grejt !  fick veta att lilla jag ska var amed och spela dm-finalen på lördag ! jippikajejeeeej.   kommer äga sönder !  we know our game!  men iallafall, sen stack vi hem till julia och freja. vi duschade ,sen kom elina och vi käkade mat !  vi drog upp och spelade lite fifa , jag och julia utklassade elina och freja med 5-1 , ha-ha känn på den!   sen typ in the middle of the night cykla vi hem till elina och hämtade massa filmer vi skulle checka in.  sen stannade vi och typ prata med hannes och joel ett tag. trevlaaans att nån pontuuus ringde mej så jag vart såhär osocial (y)   men sen drog vi hem och kollade på massa skumma filmer !typ ; sky high, ....thunder(spola igenom hela tills dom heta brosorna kom)  nån 50-talsfilm som var sääämst! sen mr. and mrs. smith! den var sjukt bra.  fast klockan var typ seeent så vi orkade inte se klart hela filmen, jag och julia decka i soffan medans julia och elina var HYYYYYYYYYYYYPER.    vi somnade runt 4.

vaknade klockan halv 11,  skulle träffat hannes och joel men joel ville inte så hannes bangade också.  men vi gjorde oss iordning och drog till elina för att lämna hennes väska  ! sen drog vi till deras förra skola och spelade fotboll vid rinken , körde lite basket också.   sen köpte vi typ missbildad pigelin för 3 kr. haha !  vi spelade fotboll i ungefär 3 timma.  vi drog hem till elina och lagade lunch !  tortelini med mossarellaaa.. sen dansade vi, tyvärr får vi inte lägga ut filmen för elina vill inte  , men den var awesume iaf !   drog hem till julia och freja och käkade , sen kom mamma.   

har kollat första halvleken på sverige-skottland  där sverige leder med 2-0 iallafall vad jag vet !  ska typ inte göra nåt mer nu förutom att vara lite smått ledsen !   tack för dunderdagaran och allt !  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0