meeed isabel !

tjaaa, har inte uppdaterat på ett tag ! men nu ska jag, fast jag börjar med ett inlägg om igår !   

vaknade av att jag hade panik!   isabel skulle komma med 11 bussen och klockan var halv 11 ! så jag fick lite ångest och drog upp och kollade in mobilen !  lite tur var det att isabel hade försovit sej lite grann ! så hon skulle ta nästa buss som gick.  väntade tills klockan kvart över 12 då hon anlände med bussen :)   vi gick hem till mej och spela fotboll =D  snyggkläder med fotbollsskor hahaha !    vi gick lite på promenad också typ till vargspåret och spela lite fotboll med några stycken , eller amanda,victor och johan. sen så drog vi hem vi bakade bajs xd  ,  vi åt lite mat och sen drog vi till träningen.   jag var inte med så mycket, sköt lite frisparkar och stod i mål.  ni ska se vilken talang jag är som målvakt !  jag menar de också.    sen drog jag hem, badade och sov.   nu kommer bilden från den underbara dagen med isabel mc loughlin ! ♥






Kommentarer
Postat av: issa

love you babe :*

2010-08-13 @ 20:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0