nööörd.

blää vad dålig uppdateriing av mej! men vet ni vad ? jag har upptäkt ett nytt ord jag börjat säga, dock inte så bra men nörd ! haha, hej nörd! jag såg ut som en nörd idag också !  kul att jag redan fasnat för ordet .  men skolan, liksom vanliga lektioner ! inget speciellt ! eller juste "saknade" alexander är tillbaka ! tummen upp bah. 

har tränat med ulaget idag, gick fiiiint! jag och shida hade rätt så kul om man säger så! molly och shida tycker att jag är galen ! stämmer det verkligen?  okej, jag håller med om att jag var galen kanske just idag. men man har sina dagar ! har badat i 40 minuter också, hääärigt! fångarna på fortet idag med, en nervbitande program enligt lilla mej! blir så ledsen när ena laget förlorar hejhopp så är jag nörd igen.  aja , inte så mycket uppdatering av mej! amanda stolpe är bäst på situpps och nickar, hihih =D   godnatt !


kolla att jag ser ut som en nörd ?

Kommentarer
Postat av: Amanda stolpe

Jag tror också att du håller på att bli galen :o Nej du var ju så mkt bättre på nickar och situps :p <33

2010-08-23 @ 21:58:15
Postat av: frånis

hahahahahaha! <3333333

2010-08-24 @ 07:54:25
URL: http://ssoofiaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0