varning för lång text och bildbomb !

alla dagar hemma hos underbaraste julia sellin!
fredag; vanlig skoldag, första hemkunskaps lektionen och grejor. vi lagade soppa , jag fick vara i marcus sällskap ? eller var det kanske fredrik ? aja.  sen drog jag ner till stan och mötte upp den finaste flickan på jorden nämligen sellin.  vi gick till bussen direkt och fick småspringa lite för att hinna med.  sen drog vi till sellin!  åt och cykla ner till yrsa , ingen som var där ! så vi cykla vidare och börja spela fotboll. fotade lite, och cykla hem för att äta. sen cyklade vi och köpte godis och hem.  vi myste vid tv:n och datorn hela kvällen och sen pratade vi i telefon med amanda , moe och max! sellin pratade i sömnen ?  hon sov och jag prata i telefon, sen somnade jag med i samma säng som sellin ! 

lördag; vaknade typ halv 8 av att en sprattlande sellin sparka ut mej ifrån sängen. så jag la mej på madrassen med inget täcke, så jag tog min tjocktröja !  sen så vaknade jag igen lite senare.  sellin och jag gick upp och åt frukost. sen drog vi till yrsa! kollade på lite matcher freja och julia dömde sen kolla vi på pojkar 96! dom vann med 3-0 typ! sen kollade vi på matcher sen spela fotboll och sen drog vi hem. bakade kladdkaka och sen typ inge mer. samma visa som förra kvällen, kollade på tv satt vid datorn och prata tele !  somnade än en gång i sellins säng, fast då med eget täcke!

söndag; vaknade 8, var tyvärr tvungen att gå upp då eftersom att vi själva skulle ha match !   vi mötte esk! elina gjorde vääärldens snyggaste nickmål så första halvlek stod det 1-0  sen andra gjorde jag 3 mål!  jag som aldrig gör mål, sen vann vi med 4-0 !  hattrick coool jag är.  sen drog vi till sellin och åt mat och packade mina saker , sen cyklade vi ner till yrsa igen.  sellin skulle spela med f-16  så jag skulle fota.  sen kollade jag lite på dom sen på p-95 seriefinal som dom vann med 12-1 f-16  vann tillslut med 6-1 och sellin blev nockad så blodet rann och tjeje som nocka henne svimma!  sen spelade vi fotboll med max,adam och sara ! sen drog sellin hem och jag var kvar med sara max och adam.  sen skulle jag också dra hem!    helgen var fan det bästa på länge :) sellin, jag älskar dej ♥








Kommentarer
Postat av: sellin

Världens bästaste helg på länge ! :) Älskar dig filippa :D <333

2010-08-30 @ 17:55:58
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0