01:00

inte så bra uppdatering idag eftersom att jag inte varit hemma!

vaknade klockan halv 11 imorse , sen åkte vi till sara runt halv 2!  när vi kom till sara så spelade jag spela med adel och sen satt vi vid datorn och gjorde typ ingenting. sen efter ett tag går vi till lidl och handlar godis ! mamma kommer och hämtar oss eftersom att jag skulle spela cup med gusk's a-lag f 93-94! inte för att jag spelade så mycket men ändå. vi vann första med 1-0 andra oavgjord 0-0 och sista vinst 2-0 .  matcherna var bara i 15 minuter! vi vann gruppen och imorgon är det slutspel, men första matchen börjar 6 och det är samling klockan halv 5 typ så jag tackade nej! för jag har faktiskt egen match som jag vill spela ! :D 

vi har kollat på sex and the city ganska awesomeee. nu är vi hur trötta som helst och ska sova klockan är ju fan 1 och det är 3 advent hihihi. godnattt allesammans! :)


längtar tills man kan gå runt i såna kläder igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0