cause when a heart break no it don't breakeven.

shenare ! sitter och dunkar spotify medans reserande i familjen kollar film. 

idag vaknade jag sjukt tidigt för att vara jag..jag satt ju uppe till 2 igår natt och kollade på shrek 4! den va awesome. idag va jag och felicia på stan med pappa..ci fick med oss det vi ville ha! nu sitter jag och paratar med amanda om alla paradise hotel deltagtare och allt. jag har nämligen pratat med rimon från ph! bildbevis kommer längre ner ! eller ja .. det kommer inte bli så mycket längre ner eftersom att jag inte har något mer att tillägga i detta inlägg !  heeido.


Kommentarer
Postat av: amanda

haha :D

hur kom det sig att ni prata då? :)))

2010-12-29 @ 17:44:46
URL: http://amandaliindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0