jag har träffat en kändiiiiis

tjenahejsan alliihopaa!

skolan idag gannnska tråkig och jobbig. kom försent till engelskan, tyskan gick bra och no:n gick mindre bra eftersom att min fina "plugg" kompis va på väääldigt dåligt humör..så är det ju! sen hade vi musik, gick inte heller så bra, eller jo det gjorde det ! fast alla störde oss och massa så det var det ända felet! på hk:n va det MVG delen på provet och jag hann inte svara på b delen! asso man fick 10 minuter på sej och jag hann knappt skriva klart a delen ! sen bakade jag och kamali lusskatter togetheeeeeerrrrr! jättebra daniel ohja du gjorde så hiiimla mycket helt förvånad asså.  

efter skolan drog jag och lina till stan, vi ringde willys efter prao! men dom hade ju såklart fullt och vi har vekca 7 men dom sa att det ända lediga var vecka 8. ganska surt! sen träffade vi johannes i paradise hotel! OMG. sen missade jag bussen sen träffde jag sara och shida bobby! sen gick jag till bussen men den kom inte så det kom en taxi ist :)  lyyyyx. 

imorgon ska jag och felicia sova hos sara och jag ska spela cup med a-laget f 93/94 och äldre. känns ju bra ..fast nej!  justeeee, jag träffade max också vi pratade om allt mellan himel och jord. han är väldigt osmart må jag säga men snäll är han ju !  nu ska jag hmmm..kolla film! tjarråååå.


snygg snygg snygg snygg !

Kommentarer
Postat av: Annie ♥

han har en mumsig mage ^^ inte för att jag har smakat

thihi x)

allt bra med dig ? :D

kram ♥

2010-12-20 @ 19:22:08
URL: http://annievianamartinhos.blogg.se/
Postat av: Annie ♥

aa det är den :D

va bra , jo allt är bra med mig också :D

händer på jullovet då ? :D

kram ♥

2010-12-20 @ 19:28:33
URL: http://annievianamartinhos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0