jag har varit en rund orange apelsin.

tjaa ! som ni ser är min blogg ganska omgjord nu, väldiht nöjd faktiskt ! :)

skolan idag iallafall, började med so och vi kollade på film hela lektionen! sen fotboll...ganska roligt ! blev inte så jävla förbannad denna gång så helt okej! :)  sen matte..lena säger till mej att hon sagt att jag ska ha omprov mej icke sa nikke hon har inget sagt. så där sitter jag helt oförberedd när hon kommer med ett prov! så tack för det, gick ju inte speciellt bra!

sen drog jag och min syster ner på stan och handlade lite julklappar! träffade min saknade vän max en väääldig snabbis på väg till bussen också! trevligt trevligt.  nu håller jag på att svimma för jag har så ont i huvudet. jag ska ta och vila lite..pusshej!



Kommentarer
Postat av: MLI

jättefin blogg! och söt header :) kramar

2010-12-10 @ 23:30:42
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0