jag siktar mot toppen så långt jag kan nå.

hallå , jag har bara en sak att säga ! klickar ni på december 2010 hur många inlägg kommer upp då ? ja 1 iallafall. men tänk er det är typ 1 inlägg på i heeeel vecka.  så skärpning för satan!

sitter här och tar det luungt, har pluggat ett tag och känner att allt är clear ! fast det är det säkert inteeee! ska gå igenom lite snart igen så blire komplett! skolan idag helt okq8. vi hade först tyska sen no sen svenska ! sen fotboll, sååå jääävla förbannad jag blir på allt och alla ! så ja, jag bah kände hur tårarna brännde bakom ögonen och till sist kunde jag inte hålla dom inne så.. sen kommer erik gustavsson med sina helt sinnes skämt ! jag har aldrig skrattat och gråtit så mycket förr ! är fortfarande förbannad ...sen hade vi en värdelös lektion som bara gick åt till att prata om allt och inget !

har ingen kamera för tillfället så jag har a big bildbriiist! muppiiigt värre. missade träningen idag pga plugg också ! jag skulle ändå inte orkat för jag är så sjukt sur och trött på fotboll för nu:et ! så jaa..orkar inte med så mycket nu! nu ska jag inte gnälla meraaa, tjaarrååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0