svar på frågestunden.

postat av: emsy
1. fem finaste tjejerna i din klass?
2. fem finaste tjejerna i ditt fotbolllag?

svar: jag vet inte precis vad jag ska svara på frågan och hur jag ska tolka den . så har inget svar !  eller jag tycker väl att alla är fina i mitt lag på sitt sätt. ingen är ful eller något!

Postat av: hihi
Finns det någon kille du gillar lite? I så fall vem ?

svar: nej, ingen för tillfället! 

Postat av: felicia
sötaste killen i din klass ?

svar: lälupp ! 

Postat av: Ida M
Vad ska du göra på jullovet? =) fin blogg förresten! :D

svar: jag har inte planerat så mycket. men vara med kompisar och göra sånt man gör helt enkelt. tack detsamma!

Postat av: maria
hur länge har du bloggat?

svar: 1 år och 1 måndad ungefär!  lite till och från kan man säga.

postat av: 
visst är jag grymmast, bäst och coolast?
/ en anonym sofia frånberg

svar: men absoluuut frånis! finns inte mycket mer att säga om dej min pojkee :)

Postat av: nikki
träffas snart?
va tycker du om mej? :D

svar: absoluuut !
ja du vet väl egentligen vad jag tycker om dej! men det finns typ alltid något att tillägga ! så..vi blev bästisar i 7an vilket vi fortfarande är. men det känns inte så äkta om du fattar vad jag menar eftersom att vi inte träffas så ofta utanför skolan! men jag tycker att det är dunder som få gånger vi ses och vi har alltid sjukt kul och så. men på senaste tiden har vi glidit isär lite ! men vi håller ändå kontakten bra och träffas varje dag i skolan. skulle inte skada om vi träffades mer utanför skolan och så!  jag älskar dej iallafall väääldigt mycket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0