the club can't even handle me right now.

tja!

asso herregud vad jag är trött! jag har jobbat i stort sätt hela dagen! + att jag vaknade sjukt sent för att jag somnade sent! men så är det när man väner på dygnet! det är några som smäller raketer redan nu! kan man få någon lugn stund eller ? nej tydligen inte! skulle egentligen vart med max om det inte vore för allt arbetande som låg framför mej. skit!  snart kommer alla gäster och då äääntligen får jag äta. har inte käkat på typ 4 timmar!? jaja! imorgon är det 2011! så jag tänkte skriva en sammanfattning av 2010!

2010!
jag tycker att 2010 har gått väldigt snabbt. men har ändå hunnit med en hel del! har kanske inte varit det bästa året enligt mej! har liksom inte haft tid och göra det jag vill. för det första är det skolan och vi har börjat med betyg..för det andra är det fotbollen ! så jag hinner knappt träffa min vänner och någon fritid. men det har hänt mycket roligt också..gothia vilket även kommer att upplevas nästa år igen! dm,globall ja massa saker har dykt upp under året! hoppas på att 2011 blir liiite bättre än detta år.

heeejdå!

Kommentarer
Postat av: sellin

filippa...

du är en cooling

ville bara säga det

heeejdåå ! :D ;)

2011-01-02 @ 13:24:00
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0