dålig uppdaterning

oj vad dålig uppdatering :)  men nu blire mer eftersom att  vi haft så mycket i skolan:( 
provprov & åter prov !  7 prov denna månad & 5 är avklarade. tyskaprov hade vi idag, gick helt ok.
vi började dagen med matte, asså man ska hinna klart jättemycket på en vecka. ganska omöjligt ;d
sen hade vi håla på bilden så jag pluggade tyska & gjorde matteläxan. :)   efter hålan hade vi engelska, juste det var första gången jag var i skolans bibliotek. xd    men i allafall, på engelskan skulle vi göra massa uppgifter & så. gick hyffsat. sen var det tyskaprov, det var vissa saker jag inte kunde -.-  men det gick ok. haha, oscar som trode att göra var gören fast det var machen (y)  på lunchen så var det korv, asså korvarna var enorma !  jag & felicia delade på en & den var riktigt mumsig. kiki fick äta en själv x) sen spelade vi fotbollsspel. filippa röjde ju kan jag ju bara tala om.  på idrotten hade vi badminton & även då ägde jag *not*   erik den skiten var på alla ställen man kunde vara på så det var omöjligt . sen när han missade bollen så blev han lack på nån annan ;d svenskan var bara stencilsak & sen ska vi ta med en bok på måndag som vi ska läsa. jag har läsglasögon för alla som inte vet ! bra, sprid inte vidare nu alex. i bussen på väg hem vare bara 5 st. jag felicia licas marcus & fredrik . palla berätta mera. love wern som liksom hade "mognat" skrek och hade sej på bussen.


shiidaa är fiiiiiiiinast i löshår.
edom är &så fiiiiiiinast !
/flippis eran favorit :* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0