godmorgon !

hej alla läsare !  hur äre med er ? :)
med mej är det okej, är trött efter den korta tiden av dagen som passerat.
jag har ju trots allt gått upp tidigt idag , & nu sitter jag i en kall källare !
men jag vaknade 10 i sju imorse, gick upp & åt frukost. sen åkte jag & felicia med pappa
till station. vi höll på att missa bussen & hur kul skulle det vara att stå i 25-c i 30 min & vänta på nästa  buss ?
inte så väldig skoj. men vi han :)  sen så skulle vi hooppa hem från bussen , hade 1 par strumor & tunna skor.
jag frös väldig mycket om mina stackars tår ! men kunde trösta mej med ett varmt täcke smothie & en film !
det var kängan för dagen! nu ska jag inte göra så mycket !   skriver så fort jag har nåt kul att tillägga.


" som en myra som om & omigen blir nedtramad. man har inget att kämpa för, fösöka ta sig fram & tillbaka med mat . till sits tar livet slut. man lever länge eller inte alls. försök inte mer än vad du kan, du kan ändå aldrig bli den starka rörelse du alltid velat bli"
filippa frykenfeldt.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0