grattis nour :)<3

dagen.
matte: det vart inte matte, utan det vart kemiprov istället. det gick sådär tror jag , allt vi skrivit på datorn igår kom ju såklart inte på provet. att jag alltid gör saker i onnödan. som nu tex, skrivit 4 pappa fulla med text till provet imorgon. ock så klart är bläckpatronen slut i skrivaren -.- bra filippa!
bild: skulle rita 3d bilder, eller landskap, ganska lätt & kul. finns inte mycket mer att säga. daniel slarvade bort min mapp . matilda gick efter ett tag för hon skulle sätta in tandställningen.
engelska: gick igenom det vi ska ha på provet imorgon. det borde vi göra mer i andra ämnen inte bara engleksa & so. där går vi igenom vad vi ska ha så vi vet vad vi ska plugga på , det gör vi dock i tyska &så, men inte nåt annat ämne. det borde införas !
tyska: den var ju helt chill, maria kom lite försent "åhnej" -.- haha !  sen så kollade vi på en film. den var ganska bra, asså det handlade om en kille som blev mobbad & hade det svårt. sen slutade vi 10 min tidagare eftersom att maria skulle till en teater med sina 9or. :)
lunch: vårrullar & ris med massa andra maträtter. lite avancerat att tala om. men det var mycket gott iallafall, fick ner några portioner. sen var det rast ett tag också.
idrott: det blev ingen boxning för vi hade helsal, & så körde vi nån lek ? typ kurragömma. nerrå men en lek som var helt okej. det blev mer eller minre kaos när vi plockade fram & när vi skulle plocka undan igen.
svenska: helt okej, läse i våra böcker. min bok är verkligen jättebra ! det är många svåra ord, men väldigt bra & lärorik. gär nästan inte att sluta läsa ! :o

det var dagen i sej med lektioner.
övrigt var liksom det vanliga. men nour fyller idag &så , grattis sötiiiiiiiiiiiiii ! :)
alla grattar ! :)<3

/flippiiss .
bloggen har dock bildbrist. försöker få fram nåt senare :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0