lååångt inlägg

sorry för dålig uppdatering ! :) 
nu ska jag berätta lite om igår & idag. ! 
jag sa ju att jag var sjuk, det blev bättre efter ett tag så jag bestämde att jag skulle följa med felicia & julia till fyrishov. jag ville att freja skulle med så det gick hon med på ! :)  vi gjorde sallad & blandade saft, sen så tog vi bussen till stan.  på vägen till stan så smsade freja & sa att hon inte kunde hänga med eftersom att hon skulle till nån sjukgymnast & kolla hennes knän. fan sa jag  !  men det gjorde ju inget, skulle ju ha kul ändå ! :d iallafall, vi skulle ta stadsbussen till fyrishov, men bussen kom aldrig -.- så vi fick väntai 15 min tills nästa kom. sen åkte vi tillfyrishov. vi hade skitkul, vi träffade på några & sen var vi med i en tipsrunda , jag & felicia missade en fråga -.- sen så vare paddeltävling, julia & jag vara med. jag förlprade såkklart. men julia kom 2 av alla tävlande ! jag & felicia visste att hon skulle komma 2 eller vinna ! :o så hon vann 2 godispåsar ! mummaa, om man vann tipsrundan så vann man 5 marabou chokladkakor -.- fan att jag inte vann ! alexander är med på fyrishovs vykort !  hah . iallafall, efter fyrishov så åkte vill till east city. ååååå vad gott det var, vill bara ha mera nu !  men åt iallafall så hela bordet var fullt med tallrikar ;d sen så gick vi till nån turkisk affär. han i kassan bjöd på tuggumi ! snällt, dom var väldigt mumsiga också. dom fabbe köpte smakade däremot inte vidare gott. en blandning av gräs, starkt & världens äckligaste mat ? sen sov vi över hos julia, gick dcet bra ? nej,det gjorde det inte. eller klart vi hade kul & WILLY ÄR KVAR I LETS DANCEEEEEEEEEEEEE :D men när vi skulle sova , så kom problemet. filippa kan inte sova med öronploppar. så rottorna väckte mej. felicia kunde inte sova i julias soffa så hon la sej bredvid mej. hon tog upp hela sängen så jag fick sova i soffan, den var pytteliten så jag visste inte hur jag skulle ligga. så jag vred & vände mej ända tills det kändes bra. men sov, det var nåt jag aldrig gjorde den natten. jag grubblade bland annat på hur det gick för sverige i curlingen, & när jag väl somnade så drömde jag om att sverige vann med 6-7 vilket dom gjorde :o  tur ? 

vaknade upp sen av att min kropp var bortdomnad ! :o men sen gick jag upp & åt frukost med felicia & julia. efter det mådde min kropp inte bra. ville kräkas upp allt som fanns i mej. men det gick över efter ett tag, gick hem vid 20 i elva. så somnade jag, men blev väckt efter nån minut, böt om & stack på träning. det gick bra, mitt & bahars passningsspel var sjukt härligt. latch ! =D  sen åkte vi till willys & handlade godis & lite andra saker .på träningen bestämmde &så jag & frejaatt vi skulle till fyrishov & kolla innebnady final. sten sture- fcb uppsala. men jag duschade & sånt inan jag åkte till freja med mamma. 

på fyrishov så var det inget speciellt, vi kom dit & jag freja & julia skrattade & freja var glad för att hon kan  se skillnad på mej & felica x) men iallafall. vi satt oss högst upp för allt annat var upptaget -.- men,matchen började & vi tippade på hur resultatet skulle bli. jag tippade på 4-2 till sten sture. den som tippade helt rätt skulle vinna en billig chokladkaka. men ingen vann, så vi tippade engång till sen & ingen tippade rätt då heller :o träffade nea & issa sen. men dom drog etfer ett tag eftersom att dom såg  2 snygga killar ! haha, fan vad vi garvade när nea fick sms av ena killen. menmen, back to tha game.  när det var 39 sekunder kvar så gjorde fcb 7-7.  faaan! men sten sture tog dom poäng dom behövde ! :) det blev sd. det ville jag se, men vi hade lite brottom. vi drog till willys & köpte chips. när vi kom hem började mamma laga mat. det blir mat framför tvn & melodifestivalen. ska skynda mig nu ! en snygging sjunger ;d en vacker bild på mej också ?
/ filippa :*

FACKIIINGDATOR SOM INTE KAN TE EMOT BILDER SÅ JAG INTE KAN LÄGGA IN SÅ BLOGGEN SER DÖD UT ! NI FÅR BILDEN NÄSTA VECKA -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0