med becccksi :d

heej alla söta :*  är med rebecka nu. hon ska sova hos oss (y) 
imorse började allt med matte, fick tebaka proven . fick 15/22. 1 poäng från vg. heter man filippa är det resultaten helt gudomligt. jag fick tom bättre än felicia :d sen hade vi fysik, då fick jag reda på ett till prov & fick g+ , eller pyttelite från vg. vi ritade massa saker. sen var det kemi  vi skulle göra nåt förhör asså oförberett. -.- så det gick piss. lunchen var ganska god, kan inte förklara vad det va, potatis & nåt typ :s på so:n gick vi igenom provet vi ska ha. sen vare slöjd. jag vill att nour börjar i våran klassss :DDDDD ! haha, efter slöjden åkte vi till fågelsången & fikade med mamma . jag fikade en äppelpas med vaniljsås & årets första semla. tjock som man är så köpte jag semlan själv. sen kom becka & vi drog till gränby . bilder kommer på vad jag köpt. :)  tråffade nour ,hala & rim. sen deras kompisar :)  finns inte mycket att skriva. åkte hem sen :)    snart ska vi äta :d 
skriver sen tror jag ! / flippiiisss :*


 
blus gina 149:-            linne & leggings. linne jc 70:- (rea) 
                                    leggings med nitar h&m 99:-
 
nitarnaa :D                    tröjan :)  mq 199 :-
                   KLIIIIICKBARA :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0