sorry bloggen.

fattar mej kort.
tyska: får inte reda på proven förns adde gjort det , har läxa tills imorgon, ska kunna böja 8 verb inte så svårt. sen var det väl det vanliga gå igenom lite vi gjort förr.
svenska: ska ju läsa böcker, det var 15 som hade glömt & det var bara en tjej. men läste iallafall babbeldrottningen i new york, den verkar bra . lita strange ord ibland men annars ok. sen gick vi igenom en stencil sen förra veckan. sen inte så mycket mer.
kemi: det var kulkulkul för första gången ? ta inte illa upp lärare om nån läser, det är inte ni som gör det tråkigt, det är liksom allt annat :d men vi labbade med coca cola. skulle blanda kol & läsk & se vad som hände. man kunde smaka på det & det smakade söt och avslagen läsk. inge kol eller nåt alls. sen så kletade bianca massa kolfärg i mitt ansikte så tänkte jag kleta tillbaks, men då tog ju såklart läraren skithårt i min arm & blabla. hah ! slutate en 15 min tidigare.
so: fick reda på provresultatet, jag lovar you dont want to know. ?  g fick jag.. ibland får man bita i det sura äpplet & plugga mer te nästa gång. men var inte så långt ifrån vg faktiskt. :)   kanon. vi gick igenom provet & sen så skrev vi upp lite tips typ. asså hur man skulle göra för att få mvg på en mvg fråga.
lunch: bajs äckliiiiiigt ! det är allt ni vill veta right ?
fotboll: gick till diös med lina duktiga som vi är medans alla andra slöfockar tog buss :o det är skönt & gå. på träningen var det en ny kille som heter daniel som kanske ska börja i våran klass , jag såg inte spec mycket av honom men av det jag såg såg det mesta bra ut :)  nour & amanda provspelade också. för dom gick det super enligt mej. asså, jag tappade andan 3 ggr idag :( & hade 2 frilägen men missade båda , sämst.  sen skapade jag lina & bianca en klubb som vi inte behöver nämna namnet på. hahah ! sen så fick jag gelehjärtan av snuffbianca. ! sen så åkte vi till station & fick vänta i 1 timme & lite till tills bussen kom -.- så vi fördröjde tiden & gick till en liten kiosk. :d nu sitter ´jag hemma & är lite glad för att min underbara chippen har fått hela buren ! :)  
thats tha day. hoppas du läste !?
/ filippa, your favorite ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0