sötis läsare !

söta ni är alla läsare hade faktiskt 18 läsare igår ! :)
fortsätt besök så lovar jag att vara mer aktiv.
igår var jag på bio, avatar 3d. sjukt bra film ! jag vill vara en avatar x) det var över mina förväntningar. inte jätte mycket effekter i 3d, men det kan ha varit för att vi satt så långt upp -.- men den var helt underbar. rekommenderar supppppeeeer.  idag har jag städat asmycket. sen kollat på en film :)  ska till mamma imorgon, vara med saknade lilla julia :*    nu ska jag ta & hitta på något !
sötnoooooosar är ni /filippaaa !


vaacker, hade ingen annan !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men alltså, vrf bryr du dej bara om besökare hela tiden? det är ju inte det som räknas när man har en blogg vell? o du typ vill att man ska kommentera. Men de gör man juh om man vill.. VArförr inte bara blogga?

2010-02-21 @ 18:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0